Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Szkoła Podstawowa nr 21 w Jaworznie - Wycieczka w Pieniny

Informacje

Szkoła Podstawowa nr 21

Wycieczka w Pieniny

We czwartek 23 maja br. klasy 5 i 8 rozpoczęły poznawanie Pienin od Muzeum Pienińskiego Parku Narodowego w Krościenku. Wycieczka niestety przebiegała pod chmurką i z deszczem, więc musieliśmy, ze względu na bezpieczeństwo, opuścić taki punkt programu, jak przejście wąwozem Homole. Odwiedziliśmy natomiast cerkiew w Jaworkach. Byliśmy w Szczawnicy w Domu Zdrojowym i spacerowaliśmy po Parku Zdrojowym. Drugiego dnia zwiedziliśmy zamek w Niedzicy i wozownię, pływaliśmy statkiem spacerowym po Jeziorze Czorsztyńskim, byliśmy w zabytkowym drewnianym kościółku w Dębnie. Jest to zabytek klasy światowej UNESCO. Już bez deszczu, pełni wrażeń i we wspaniałych humorach powróciliśmy do Jaworzna.