Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Szkoła Podstawowa nr 21 w Jaworznie - Akcja "Ratujemy i Uczymy Ratować".

Informacje

Szkoła Podstawowa nr 21

Akcja "Ratujemy i Uczymy Ratować".

Nasza szkoła z dumą włączyła się do ogólnopolskiej akcji "Ratujemy i Uczymy Ratować", biorąc udział w biciu rekordu w jednoczesnej resuscytacji krążeniowo-oddechowej. Uczniowie klas I-IV mieli okazję zapoznać się z ideą ratowania życia oraz zdobyć cenną wiedzę na temat udzielania pierwszej pomocy. Dzieci uczestniczyły w specjalnych zajęciach edukacyjnych, podczas których nauczyciele dokładnie wyjaśnili, jak prawidłowo przeprowadzić resuscytację oraz omówili znaczenie szybkiej reakcji w sytuacjach zagrożenia życia. O godzinie 12:00 wszyscy uczestnicy, pod czujnym okiem nauczycieli, przystąpili do symulowanej akcji ratunkowej na fantomach, wykonując resuscytację zgodnie z zasadami. To była niezwykle ważna lekcja życia – dosłownie! Dzięki takim inicjatywom uczniowie od najmłodszych lat uczą się, jak być odpowiedzialnym za bezpieczeństwo innych. Razem wspieramy edukację w zakresie ratowania życia i mamy nadzieję, że nasze zaangażowanie przyczyni się do popularyzacji nauki pierwszej pomocy w całej Polsce! Chcielibyśmy serdecznie podziękować Ochotniczej Straży Pożarnej w Jeleniu oraz rodzicowi jednego z uczniów naszej szkoły za udostępnienie fantomów, które umożliwiły przeprowadzenie akcji. Dzięki Waszemu wsparciu mogliśmy zapewnić naszym uczniom praktyczną naukę pierwszej pomocy, co z pewnością zwiększy ich świadomość oraz umiejętności w ratowaniu życia. Wasza pomoc była nieoceniona! Dziękujemy!

Koordynatorami akcji były panie: K. Michalska, A. Zwolińska oraz pedagog szkolny A. Gierek.

#rekordrur

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2024-10-17 13:09przez:
Opublikowano:2024-10-17 13:28przez: Redaktor SP21
Podmiot udostępniający: Szkoła Podstawowa nr 21 w Jaworznie
Odwiedziny:543

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.